Ik heb een klacht over mijn bestelling.

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangt zonder opgave van reden te annuleren. Daarna heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je ontvangt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product in originele staat naar ons geretourneerd dienen te worden. We raden aan om dit met track en trace code te verzenden. Neem contact op via info@damesdekkers.nl met het onderstaande retourformulier. Wanneer het product in goede orde ontvangen is, zullen wij binnen 14 dagen na aanmelding van je retour het bedrag terugstorten via MOLLIE Payments. 

Leidt je aanmelding van de klacht niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Uitzondering maatwerk


Herroepingsrecht is niet van toepassing op producten die speciaal voor jou op maat zijn gemaakt, de verkoop is hiermee na een succesvolle betaling definitief. 

Retourformulier
PDF – 118,9 KB 549 downloads